Ida Håkansson

Broadway och Top of the Rock

Publicerad 2015-02-12 15:23:22 i Allmänt, Min vardag,

Igår började vi dagen med att gå till Rockefeller center och åka upp i skyskrapan Top of the Rock. Den är lika hög som Empire men man ser mer eftersom just denna skyskrapan annars blockar sikten över central park. Det var i alla fall jättefint och utsikten var helt magisk. Kan tänka mig att det är ännu finare på sommaren när central park är helt grön också, fast det var fortfarande stora konstraster.

Efter det gick vi runt lite på stan. Jag köpte en bikini och sport-BH inne på Victoria's Secret och pappa köpte en hoodie och en keps inne i en HD affär. Sedan köpte jag även massa smink inne på Sephora. Fick faktiskt rensa ut lite för det blev dyrare än vad jag trodde men jag är nöjd med det jag köpte tillslut haha.

Vi avslutade dagen med att äta revben på Dallas BBQ och det var gudomligt gott. Sedan gick vi till en av alla Broadway teatrarna. Vi såg the Lion King och det var så sjukt mäktigt. Kan verkligen inte förstå hur mycket pengar och jobb det ligger bakom och alla skådespelarna var så himla duktiga. Om man äns kan kalla dom skådespelare när dom både sjöng, dansade och spelade... Nej men det är en stor rekommendation om ni åker hit. Kolla på en Broadway show! Dom är sjukt mäktiga...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela