Ida Håkansson

FRI YAY

Publicerad 2015-02-20 23:38:53 i Allmänt, Min vardag,

Hejsan!

Idag är det fredag, och det har varit en bra sådan. Hade en redovisning sista lektionen i skolan men den gick ganska bra ändå tror jag. Det var ju tyska och jag bryr mig inte så mycket om tyskan, men det kändes ändå bra.

Efter skolan fick jag ett sjukt grymt besked. Jag har fått jobb på Donken! Det är där jag har varit på lite arbetsintervjuer det senaste och jag kan helt ärligt säga att jag är rätt stolt över mig själv. Detta blir mitt första riktiga jobb, och jag är supertaggad. I första hand är det sommarjobb men jag kommer börja jobba i mars för att typ lära mig rutinerna. Ååh, så himla glad verkligen. Att jag lyckades på första försöket, helt otroligt!

Kvällen spenderades i ishallen med bästa Relight. Vi hade lite genrep inför tävlingen i helgen och nu känns det riktigt bra. För första gången i år kommer vi möta två andra lag, så det gör det ännu roligare. Nu har jag precis kollat på tv och myst lite med mamma och pappa. Ska försöka sova nu för att gå upp i tid imorgon. Gymmet väntar på förmiddagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela