Ida Håkansson

Nu är vi påväg

Publicerad 2015-02-07 08:19:46 i Allmänt, Min vardag,

Godmorgon!

Idag är det verkligen en god morgon. Sitter på Landvetter med pappa nu och väntar på att få checka in. Vi åker till Berlin först, och sen ett stressigt byte för att åka därifrån till New York. Har fortfarande inte riktigt fattat att jag faktiskt ska få åka till USA, men det förstår jag nog sen när vi sitter på långflyget ungefär haha.

Jag lovar att jag ska försöka uppdatera er med bilder och om vad vi gör under dagarna. Vet inte hur internetet kommer vara eller någonting, men det märker vi väl :) Ha det nu riktigt bra allihopa, både ni som har lov och ni som inte har det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela