Ida Håkansson

Cardio walking

Publicerad 2015-01-23 18:27:53 i Allmänt, Min vardag, Träning och hälsa,

Nu har jag kommit hem från gymmet och skolan, och resten av dagen ska jag bara chilla. En hel kväll utan att ha något planerat, så himla skönt! Ska nog börja måla lite på min balklänning men vi går se vad som händer.

Idag var jag på ett pass som heter Cardio Walking. Jag har varit på det många gånger, och det är precis som det låter. Man gör olika saker på en crosstrainer och övar mestadels kondition. Man bestämmer själv hur jobbigt man vill ha det genom att lägga på olika motstånd. I vanliga fall brukar jag lägga på på gränsen för för mycket, men idag var det nästan tvärt om haha. Men jag fick upp flåset ordentligt i alla fall och det är ju huvudsaken.

Ha en bra kväll nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela