Ida Håkansson

Change of plans

Publicerad 2015-01-21 19:26:01 i Allmänt, Min vardag, Träning och hälsa,

Den här dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det är väl bara kul med lite överraskningar till sig själv. Förutom byx-katastrofen imorse så har dagen varit bra och känner mig allmänt glad.

Imorse som första lektion hade jag min första tekniklektion. Det var jätteroligt och fick mig verkligen på bättre humör. Vi ska rita en lägenhet på max 50kvm, så himla roligt! Ska göra en walk in closet, terass med jacuzzi och massa mer haha.

Träningsmässigt så skulle detta varit en vilodag egentligen men riktigt så blev det inte. Skulle gått på scouterna också men varken Ina eller Mattie kunde så jag åkte till gymmet istället. Gick på body pump och det känns i både armar och ben fortfarande. La på mer vikter idag så förväntat mig träningsvärk imorgon.

Nu blir det att göra lite matte. Har lite svårt för matte just nu så försöker ta igen det jag har "missat".

Det har kommit snö igen oxå. Såå mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela