Ida Håkansson

Chokladkväll

Publicerad 2015-01-25 11:02:24 i Allmänt, Min vardag,

Godmorgon!

Hoppas ni hade en bra lördag. Själv så hade jag en kanoners lördag. Wilma kom hit på eftermiddagen och då åkte vi och handlade lite. Vi köpte Ben & Jerry glass och lite ingredienser som vi behövde. När vi kom hem så bakade vi chocolate ship cookies (vet inte hur det stavas) och sen började vi kolla på filmer. Först kollade vi på Taken, sen åt vi hemmagjord pizza och kollade på the interview och sist så åt vi alla godsaker och kollade på Let's be cops. Alla filmerna var jättebra så rekommenderar alla att kolla på dom.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Har lite saker planerade men inget är spikat förutom träningen ikväll. Men vi hörs senare!



Kommentarer

Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Publicerad 2015-01-25 11:15:56

Mums va gott :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela