Ida Håkansson

Dagens pass

Publicerad 2015-01-31 13:21:55 i Allmänt, Min vardag, Träning och hälsa,

Den här förmiddagen har jag haft ett riktigt jobbigt och tufft pass på gymmet. Är helt slut men känns samtidigt så himla bra. Började med CX i en halv timma. Det var en annan instruktör än den som jag brukar gå på och han hade bytt ut vissa låtar så det blev mer puls och mer planka. Allmänt tuffare helt enkelt! Efter CX:en var det 10 minuters vila och sen hade samma instruktör ett walking pass på 30 min. Eftersom det är 15 minuter kortare än de vanliga passen så blir det mer effektivt och mycket jobbigare. Så alltså har det varit en timmas effektiv träning, och nu är jag redo att ta det lugnt resten av dagen.

Jag har även provat ett nytt recept, nämligen en hallon och blåbär OTH (Over Night Oat) Det är en blandning av hallon, blåbär, havregryn och chiafrön som man bara ställer in i kylen under natten och så är den redo att ätas på morgonen. Den var jättegod och så himla smidigt att bara kunna äta något snabbt på morgonen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela