Ida Håkansson

En bättre dag

Publicerad 2015-01-27 22:39:09 i Allmänt, Min vardag, Träning och hälsa,

Hej på er!

Vill bara börja med att säga att allt känns så himla mycket bättre idag. Gick och la mig riktigt tidigt igår så fick många timmars sömn och vaknade upp som en ny människa precis som jag ville.

Skolan flöt på bra och hade inte så lång dag eftersom jag slutar direkt efter idrotten nu i några veckor. Har inte heller tyska igen förrän efter sportlovet så slutar tidigt på måndagar och fredagar också, värsta lyxen ju! När jag kom hem gjorde jag en god smoothie med våran nya köksmaskin. Jag gjorde den på hallon, banan, jordgubbar, fil och havregryn. Blev jättegott!

Jag har även hunnit med att plugga och gått till gymmet med pappa. Imorgon är det spännande saker på gång så ska se till att vara pigg imorgon också. Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela