Ida Håkansson

Fredag

Publicerad 2015-01-16 20:13:27 i Allmänt, Min vardag, Träning och hälsa,

Jag är verkligen helt slut. Så himla trött verkligen och känns som att jag skulle kunna gå och lägga mig och sova i en vecka typ. Kanske inte riktigt men nästan haha.

Men jag har i alla fall lyckats ta mig igenom dagen. Det är ju trots allt fredag! Svenska provet gick bra tror jag, frågorna var typ som instuderingsfrågorna och dom kunde jag ju. Var även duktig och gick till gymmet förut helt omotiverad. Var mer sugen på att bara ligga och slappa i soffan men det känns skönt nu efteråt.

Ikväll är det bara jag, mamma och pappa hemma. Vi har precis ätit "finmiddag" och ska strax sätta på en film och mysa lite. Ha en bra kväll!




Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2015-01-16 20:24:26

Hoppas du får en mysig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela