Ida Håkansson

Fredagskväll

Publicerad 2015-01-30 23:16:31 i Allmänt, Min vardag, Träning och hälsa,

Idag har jag för första gången på flera veckor lyckats gå och lägga mig tidigt på en fredag. Har fassnat framför en film  hur många gånger som helst men idag började vi kolla på en film tidigare än vanligt istället. Det är bara jag, mamma och pappa hemma så vi hade lite mys. Åt bönlins paj eller något sånt där (låter ganska äckligt men var jättegott) och så kollade vi på the fantastic 4.

Jag har varit på väldigt bra humör idag. Har lixom varit pigg och glad till och med i skolan haha. Har även varit på gymmet och idag blev det cardio walking. Sen har jag självklart även nördat Gossip girl, är snart på en ny säsong så det får bli mitt mål med den här helgen. Att kolla på första avsnittet av säsong 5 haha ;)



Kommentarer

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Publicerad 2015-01-31 01:08:31

Mysigt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela