Ida Håkansson

Ledigt igen

Publicerad 2015-01-10 00:28:15 i Allmänt, Min vardag,

Då var ytterligare en dag avklarad och nu är det helg. Jag tycker det var bra att vi började skolan igår så vi bara hade skola i två dagar innan lite ledigt igen. Det blir som en mjukstart då typ.

Helgen kommer jag försöka göra så mycket av som möjligt. Imorgon ska jag gymma, plugga och träffa kompisar och sen ungefär samma sak på söndag. Har redan massor att göra i skolan så det är bara att börja med en gång annars blir det bara stressigt sen.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Letade upp vilket avsnitt jag var på i Gossip Girl och kollade på några avsnitt av det. Det var även jag som lagade middag här hemma idag. Ska laga samma mat på hemkunskapen på tisdag så det var lite träning typ. Och helt ärligt så var det nog väldigt bra för jag märkte bland annat att jag inte ens vet hur man skär purjolök, men nu kan jag det. Tillsist så kollade jag, mamma och pappa på film också. Vi kollade på fast and furious 5 som gick på 3:an. Älskar verkligen dom filmerna och dom är så sjukt grymma som klarar av allting. *filmtips*

Har tagit upp min mjukisdress från garderoben förresten... Bästa fredagsmys-kläderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela