Ida Håkansson

Relax

Publicerad 2015-03-01 23:38:55 i Allmänt, Min vardag,

Go kväll!

Förlåt för usel uppdatering den här helgen, men jag har bara kommit bort från allting. Igår låg jag i soffan nästan hela dagen. Kollade på the OC och bara tog det lugnt. Åkte till gymmet och sen tillbaka till soffan och Melodifestivalen. Hade planerat att plugga och lite sånt, men det var verkligen det sista jag kände för. Så det blev som en liten semester helt enkelt och jag tror att det behövdes.

Jag har tagit det ganska lugnt idag också. Tog sovmorgon imorse, kollade på ett avsnitt OC under frukosten och sen har jag sakta men säkert städat hela huset. Det var segt att komma igång, segt att göra det men riktigt härligt efteråt. Skönt ändå att inte behöva stressa utan bara kunna göra allting riktigt långsamt. Mormor och morfar kom hit en stund mitt på dagen också. Dom åker till Spanien på tisdag och är borta en månad så vi ville bara säga hejdå typ. Dom missar tyvärr min födelsedag men det gjorde dom förra året också, haha.

Helgen avslutades i alla fall med träning. Tränade med Relight precis som vanligt och det var riktigt kul. 

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela